Aandacht en twitter. Attention and twitter

twitterseptIn de loop der tijd is het aantal twitteraars die ik volg gegroeid. Het zijn er nu meer dan duizend. Voor mijn werk als webredacteur voor softskills was twitter een goede manier om informatie te verzamelen en om de publiciteit te ondersteunen voor de website.
Een nadeel van het volgen van zoveel twiets is dat mijn aandacht erdoor verdeeld raakt. En ik heb mijn aandacht nodig voor andere zaken.
Daarom ontvolg ik een aantal twitteraars.
Aandacht is kostbaar en twitter leidt me af. Dank voor het volgen en voor je aandacht.

I do unfollow a lot of twitter people. I did follow a lot of people when working as a web editor for education. Twitter does ask attention, and attention is precious to me. Now I need to direct my attention to other subjects. Thank you for your attention and for following.

Leave a Reply

